Faster!

Idag har jag och Isabelle varit hos farmor på morgonen mamma fick sovmorgon idag för hon var på hottelet igår.Sen bar det av till faster själv en runda sålde lite skivor till henne, hon fick dom billgt för annars hade Isabelle ätit upp dom.Fick även en rushbana av faster men måste få hem dom på nåt sätt, får be Janne ta traktorn nån dag!Lite bilder från fasters ladugård.

kosssa kossor

Uppdaterat 13.20
Fick ett ryck och började städa lite innan vi ska iväg till Hakarp och grilla hos min syster Linda och Per, vi tar bara med hamburgare gillar inte flintastek men hamburgare går bra.Annars inget nytt jag jobbade min sista dag i fredags och ska nu vara pappaledig tills 18 maj, får försöka hitta på lite saker med Isabelle men kommer bli jävligt rastlös av att vara hemma vi ses

köket Sovrum rum rum

Uppdaterat 19.25:
Kom nyss hem från hakarp vi grillade hamburgare, vi andra tjuvstartade därför Per,Alex,Richard,Janne håll på att bygga ihop en jättebänk, blev helt slut när jag bar upp den så nu ska jag bara slappa.Här är en bild på faster Linda's lilla hund

Lindas hund

Kommentarer
Postat av: ninni

kunde du inte ta en finare ko?

2009-04-10 @ 13:14:52
Postat av: Lina

Det klarar du galant (Y) ;)

2009-04-10 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0