Ont!

Idag när jag vaknade så hade jag ont i nacken ännu mer än vad jag hade igår,.Igår så fick Isabelle en födelsedags present tidigare av faster Bittan för hon kan inte gå på Isabelle ett års kalas, Isabelle såg så stolt ut när hon visade dockan för pappa .Farmor kommer inte heller för hon kunde inte heller,Men hon har ju fullt upp med annat så får hoppas att hon kommer på nästa kalas!.Igår skulle jag och Hanna köpa pizza men pizzorna var stängda i Smålandsstenar så svärmor (Tur att du finns) kom ner och såg till Isabelle så vi drog iväg till Hawaii i hylte och hämtade pizza som vi åt hos min syster Bittan och pratade lite med henne.sen bar det av hem och då hade svärmor somnat Isabelle så vi kollade lite på tv, sen gick Hanna och la sig då passade jag på och hälsade på Marina och Alex igår vid 00.00 tiden, kollade några torrenssidor på Alex dator.

Isabelle med dockan som hon fick av faster Bittan

Isabelle med docksäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0