Vax on vax off!

Gjorde som karate kid igår och vaxade Hannas bil blev faktiskt riktigt bra alla flammor hon hade i lacken försvann

Hannas bil

Idag pys vi iväg igen innan mamma Hanna vakande till faster Ninni, Isabelle ska få en basäng med rushbana i kan även användas som en sandlåda.Hon har även fått en jättestor rushbana och en stor gunga men måste få hem dom på nåt sätt, ska fråga Hanne om jag kan låna hennes bil någon dag och hämta det med släp för har ej någon dragkrok.Nu ska Hanna och min lilla söta dotter åka till faster Bittan dom ska lämna barnkläder till några (Hanna sorterade ut en hel del häromdagen) Jag ska försöka plocka upp lite här om jag nu orkar är helt paj man blir sån av att inte kunna sova på natten, men man får mer timmar på ett dygn.Tog lite bilder på mina Älsklingar nyss.

Hanna och Isabelle sitter i solen Hanna och Isabelle sitter i solen Hanna och Isabelle sitter i solen

Kommentarer
Postat av: MiB

Så snygg i lacken den blev. Lite tonade rutor på den så är den fin fin sen.

2009-04-12 @ 23:00:43
URL: http://mib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0