Flytt + Renoverad Saab

Hanna var och hämtade nycklarna i torsdag kväll vid 17.00 tiden, sen ringer hon mig kl 19.00 och säger att hon hämtar lastbilen trodde hon skojade men hon kom med den så vi började lasta, klockan 00.30 lämnade vi tillbaks lastbilen och då hade vi hunnit köra 3st last de tyngsta sakerna, resten tog vi i bilarna dagarna efter, sen upp med sängarna sov 3timmar den natten sen monterade jag Isabelles saker så hennes rum skulle vara färdigt när hon kom från mormor och det var det faktiskt.Idag var jag och betalade Per 2000kr, han ska ha 2000kr till för växellåds bytet, fan vad surt men Hanna måste ha bil till jobbet ju.Nu har vi kommit iordning rätt mycket se bilderna, men vi måste städa den andra lägenheten och jag har faktiskt redan börjat, så tråkigt.Hanna och Matilda,Malin,Richard åkte till Helsingborg idag de skulle vara på Festivalen som är där, jag och Isabelle valde att stanna hemma och mysa lite, dom kommer hem på Söndag igen.

Isabelles rum
rum 1 rum 2 rum 3

Kök
kök

Vardagsrum
rum 3

Hall
hall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0