Service!

Igår hämtade jag min bil som varit inne på service, Så passade även jag och lillasyster Marina på att provköra en jepp som hon var intresserad av men den gick skit så den är inte värd 40000kr.Idag var vi på High Chaparall, Jag,Hanna,Isabelle,Malin,Richard,Svärmor & Svärfar,Sandra vi kollade på showen och Hanna & Sandra passade på att rida på hästar.Efter vi varit där bar det av upp till Svärmor som bjud på mat (fläskkotletter med nypotatis, det  var jättegott), sen åkte jag och Isabelle hem hon började bli trött, men fick dra iväg till faster en snabbis hennes data hade gått sönder, jag hittade felet men hade tyvärr inget passande nätdel så hon ska väl kolla runt lite vi ses.

High Chaparall High Chaparall High Chaparall
High Chaparall High Chaparall High Chaparall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0