Onsdag, Torsdag. Fredag!

I Onsdag hade vi besök av Mikael och Dessi som gav Isabelle en lite tidig fördelsedags present en bilbarnstol, Hon fyller redan 1år i April vad tiden går fort!.Dom hade även köpt med saker till våra eluttag så inte prinssessan pillar i dom, även lårlås som är ett riktigt pilljobb att sätta dit, dom köpte även med en present till Isabelle som hon får av mamma (Hanna) och pappa (Jimmy), men hon ska få lite till!

Tack Mikael och Dessi........

present



Så i torsdag åkte jag och min lilla prinsessa till Gislaved med Sambo Hannas bil (saab blehhh) och inhandlade bälten till bilbarnstolen.

Nu är det fredag och det känns så jävla gott alltså försökte vila en stund men kunde inte somna, så började fixa en skiva till Annsofies pojke som han ska ha till melodifestivalen i skolan tror jag, hoppas han blev nöjd så var nyss hos dom 
och lämnade av cd-skivan som jag hade rippat i delar,  var inte så svårt som tur var.

Skulle dumpat av skivor hos Mark (Arbetskamrat en bra sådan, men han äter för mycket chocklad) men hade lite annat att göra så han får dom imorgon  (Heat & 44min) 44min rekommenderar jag http://www.imdb.com/title/tt0362389/ den är verklighets baserad, den har fått 6.4/10 i betyg!

Väntar fortfarande på mina älsklingar som är på väg hem nudom har varit och handlat mat i värnamo, får se vad det blir för gott.Ikväll skulle vi bara slappa äta lite godis kolla på film (antingen Fatso eller Yes man) men nu åkte Hanna till ett par kompisar men hon kommer snart tillbaks sa hon, men man vet ju hur tjejer är,

Imorgon Lördag så ska jag göra ett nytt försök att sluta röka ångrar mig jätte mycket att jag tog ciggen förra veckan, klarade jag 7mån så ska det gå igen, så håll tummarna!, Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mark

Thanks for the films :o)

2009-03-28 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0