Bilen!

Igår när jag skulle somna Isabelle så slocknade även jag, vaknade upp vid 04.00 (Vintertid) när jag hörde Hanna öppna dörren.Hon hade varit chaffis till Falkenberg, så Jag och Isabelle låter hon sova lite extra idag så hon inte blir sur.
Ska försöka se om nån är intresserad av min bil satte ut den på http://www.saljdinasaker.se/ för 245000kr, lyckas jag sälja den så köper jag en bil för 100000kr istället men är så jävla sugen på en M5 vi får se.Snart ska jag och Isabelle åka till Faster Bittan i hyltebruk och hälsa på en runda.

sötisen

Uppdaterat 15.30:
Vi har varit ute och gått en runda förbi hörsjöbadet och så passade vi på att handla, Hustler (Pappas) och barnmat till Isabelle.Hittade en bil som jag ska ha om jag lyckas sälja min http://www.blocket.se/vi/20864416.htm?ca=17_s den är så jävla fin alltså =)

Kommentarer
Postat av: Bittann

tack för att ni kom idag.lilla prinsessan hon tyckte om mig litegrann i allafall...hon är så söt.... kram från faster

Postat av: Anonym

Ingen familjebil direkt =P

2009-03-30 @ 18:14:39
Postat av: Kim

Hmm 245k??? inte så lyckat pris. Lär bli riktigt svår såld för det priset. med tanke på att man kan få en fräch m5a eller en m3a för det priset!

2009-03-31 @ 09:18:47
Postat av: MiB

Det är inte en 3-serie heller så m5 är ändå ett lyft på den fronten. Go for it

2009-03-31 @ 10:28:00
URL: http://mib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0