Filmdags!

Började kolla lite på Bedtime story när Isabelle sov en stund, verkar vara en rolig film, snart dags att ge lillan mat, får bli korv med potatismos idag som Älsklingen Hanna lagade igår, ska in på netto senare när jag ska hämta turken ska köpa lampor och kanske en fläkt till min bärbara dator.Nu luktar det skit så nu är det dags att byta blöja känner jag blehhhhh.

Älskar er

badar älsklingarna

fick en fin räkning i postlådan idag på 7113kr som måste betalas, sen så kommer skatten på över 2000kr, blir inte någon kul månad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah är du säker på att det var den lilla som luktade och inte du ???hahah :P<3<3 puss på dig

2009-03-19 @ 12:38:51
Postat av: Maria

visst =) har du några ider hur du själv vill att den ska se ut? hanna har min mail, har varit problem med att skriva den har ja sett så be henne om den :)

2009-03-20 @ 06:13:08
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0