Godmorgon!

Isabelle vaknade 07.40 så det va bara till att stiga upp trött som man är, försökte vila en liten stund men det gick inte.Snart är det dags att åka att arbeta men först ska jag ge lillan mat!

uppdaterat 12.30
gav lillan mat Biff stroganoff blev det, försökte få henne att sova men det ville hon inte ska iväg till bilhuset om en stund så dom får kolla min bil, sen blir det 10timmars jobb (man ska ha tur att man har ett jobb idag) Vi ses

mat

Uppdaterat 00.10:
Äntligen hemma efter 10 timmars slit och släp, körde på ganska bra idag faktiskt.som jag skrev tidigare så ska dom varsla 4st men ändå vill dom att folk ska jobba övertid i helgen, vilken jävla dubbelmoral.Blev faktsikt mycket glad när en arbetskompis erbjöd sig att ta min plats ifall dom skulle varsla mig =))
 
jobbet


ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina fransson

Belle är sötis :)

2009-03-03 @ 12:09:23
URL: http://enliiiina.blogg.se/
Postat av: Therese

ja man måste hålla hårt i sitt jobb i dagens läge, det suger att gå hemma! Ha det gött kram

2009-03-04 @ 13:16:35
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0