Sjuk!

Idag så är man sjuk feber och förskyld som bara den, har två st karens dagar på denna löningen som kommer suck =(,  bara inte Isabelle får detta, Det kom ett riktigt snöoväder igår men snön verkar försvinna fort nu.

sover

Vinter

Uppdaterat 12.30:
verkar som alvedonen börjar avta nu, känner mig förbannat slö igen.Ska försöka spela lite Gta IV, se ifall det fungerar bra att spela på PC, det verkade fungera bra men för lite minne tyckte jag, ska försöka sätta upp min server nu ftp://karlssonjimmy.zapto.org får se ifall jag får igång den så bra som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Maria

klart ja kan hjälpa till! =) kan göra ett försök iaf är ju inget proffs än ;) har du några ider på hur du vill att den ska se ut? du kan skicka det på mailen, bygg[email protected] så ska ja hjälpa dig! =)

2009-03-13 @ 13:50:20
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Blev fel mail här med skrev fel i hannas med. bygg[email protected]

:)

2009-03-13 @ 18:23:42
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0