Välkommen till karlssonjimmy.blogg.se!

Hejsan
Så nu är det dags för mig att försöka blogga lite varje dag. Här kommer lite information om mig
Namn Jimmy, Ålder 33år, bor Smålandsstenar, Sambo med Hanna ett barn Isabelle har en hund som heter Leo, Jobbar som maskinskötare på ett plastföretag (wwww.draken.se) Bil Bmw 325i årsmodell 2005, finns väl ännu mera att skriva om mig men det här får räcka,

Uppdaterat 13.00:
Har fåttt en hel del gjort idag bla, bytt bromsvätska på min bil (fick hjälp av Richard), fick suga ur bromsvätskan med slang, smakade inte gott kan jag säga er.Varit hos farmor med isabelle (åt lite godis) har även varit hos mormor och gungat med våran underbara dotter.

Gunga

Uppdaterat 17.30:
Nu när morsan är på bingo med svärmor så passade jag på att bada min lilla söta dotter, hon har även ätit gröt.Funderar mycket på varslet som kommer att bli på Draken, 4st personer ska bort men får hoppas dom tar sist in först ut enligt reglerna, måste hinna få ner mora träsk idag så isabelle kan titta på något annat än teletubies Ses imorgon!

badet


Kommentarer
Postat av: DeA

sötnosen =)

2009-03-01 @ 13:21:25
URL: http://familjenab.blogg.se/
Postat av: ninni

kul att du skriver lite....

2009-03-02 @ 19:58:04
Postat av: Bittan

vad gullig du är lillebror, fina kort på belle....oroa dig inte för jobbet.du har varit där länge...du är bäst,,,älskar dig kram

2009-03-02 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0