Helgen!

Helgerna bara springer iväg snart dags att knega igen, Vi har i allafall fått en ny lägenhet som vi får tillgång till den 1 september.Var i hylte igår och sa upp våran lägenhet hade glömt att skriva under uppsägningen när jag var där häromdagen så fick köra till hylte för det, vägen är så jävla trist mellan Skeppshult och Hyltebruk.Inatt har Isabelle vaknat upp rätt ofta och sparkat mig i ryggen flera gånger så är trött som bara den nu, inte kul med såna nätter.Ikväll ska vi mysa framför en film om jag nu hittar nån får bli S.Darko en skräckis annars för då kryper Hanna nära mig =P vi ses

Kommentarer
Postat av: DeA

Haha =)

2009-05-23 @ 16:25:20
URL: http://familjenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0