Sjuk!

har en förskylning som sitter i kroppen tror även jag har feber, känner mig helt död.Känner mig som en jätte dålig pappa därför har inte orkat göra något med min prinssesa idag.Körde Richard till Hylte Jocke (morfar till Isabelle) förlje med Richard köpte bil, Och som vanligt så klagar Jocke på min körning =) men förstår han kör faktiskt som en galning ju hehe, Blir lite att göra på bilen Richard köpte gav ju bara 1500kr för den så behöver han hjälp med att fixa så hoppas jag att han frågar mig, gillar faktiskt att fixa lite faktiskt, Malin passade Isabelle goare moster kan hon nog inte ha, fast hon har ett jävla temprament (lik stora syster Hanna)., lämnade min prinssesa hos dagmamman nyss hon blev lite ledsen tycker så synd när hon blir det faktiskt (Älskar henne så mycket) har stekt köttbullar, ska koka makaroner till min mina älskligar kommer hem, orkar inte äta själv så tror jag har feber.Var hemma hos morsan en runda snackade med Mamma,Janne,Alex (en jävligt trevlig snubbe som man känt länge och litar på till !00%, behöver han hjälp så får 90tals dansaren säga till).Var ju och gjorde en del av Adhd testet igår, vill inte verkligen få den digianosen men vad gör man är så jävla rastlös av mig och Bell & Hanna blit lidande faktiskt.Ibland har man faktiskt funderat på att försvinna från allt inte roligt att inte kunna sova på nätterna, men hoppas jag får hjälp snart faktiskt så man orkar med detta.Pratde med Janne om han inte kunde sälja glasmästeriet till mig, vill jobba för mig själv, tror att man jobbar hårdare då för att inte förlora företaget, hoppas han ger mig chansen.Måste bort från draken trivs knappt där längre sen vi fick ny productionchef, han är helt jävla dum i huvudet, säger man nåt i förtroende så springer han och sprider vidare, var bättre när Lillemor hade hand om det men förstår henne att hon inte ville springa med skit, det var säkert därför hon inte ville ha jobbet vi ses.

gullig

Kommentarer
Postat av: Moster Malin

Haha det var snällt sakt av dig <3<3:P<3 och temprament måste man ha haha för din dotter kommer få samma temprament som oss hahha det ligger i släkten :P ha en bra dag Kram Malin

2009-05-13 @ 11:29:32
URL: http://malinekegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0