Vill....

få lugn och ro har varit en stressig tid i mitt liv, jag och Hanna har delat på oss som säkert många vet, men är säkert bäst så bara vi kan bli vänner för våran dotters skull och låter inte andra idioter förstöra för oss.Körde även av ägenmed bilen min självrisk 6000kr väjde för en älg och hamnade i ett mossdike, fick tillbaks bilen och då var det dags igen blev påkörd (ingen självrisk som tur var) sen hände det en sak till med bilen (sensuerat), sen till er som spriger med skit kan ni inte ens be om ursärkt? stå för vad ni sagt eller? har ni rent mjöl i påsen själva nej men jag är ingen golbög, ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmmmmmmmmmmmm

2010-02-05 @ 23:32:49
Postat av: Anonym

är säkert bäst så ja. men vänner lär det aldrig bli

2010-02-06 @ 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0