Blogga igen....

Bestämde mig att börja göra det igen har varit länge sen sist jag skrev något.

Har hänt lite väl mycket i livet nu faktiskt och en del underbara saker och en hel del mycket skit faktiskt, vart ska man börja?.Väntar tillökning i alla fall med en liten pojk, rätt skoj faktiskt men kanske inte varit så bra på att visa det alla gånger, men ska faktiskt bli riktigt kul med en liten pojk som man kan köra lite cross och meka bilar, mopeder tillsammans med om man får så klart, han är beräknad att kommaden 23e Maj.



Hade min underbara tös hos mig i helhen hon lekte doktor, så underbar söt är hon. Älskar dig över allt annat.



Nu till en dålig nyhet har förlorat allt så kan inte bli mycket sämre nu faktiskt, arbete, körkort, bil värst är nog saknaden efter mitt arbete älskade att köra mitt egna tempo, älskade att ha friheten att komma tidigare, saknar mitt arbete enormt mycket!! men har planer på att försöka starta nåt eget men vet inte ännu vad för något men hoppas jag får tid över att sitta och fundera fram något och hoppas det blir så i framtiden.

Rättegång i April också en hel del punkter tyvärr inget jag är stolt över, men att älska polisen kommer jag inte kunna göra hädanefter dom säger att jag försökte köra på dom men NEJ försökte alldrig köra på dom vill inte sitta inne för mord men mina ord betyder inte ett skit när vi sitter i rättegången.



RIP

Tyvärr så finns inte min kompis Jouko Lempää kvar här i livet, 51år gamal valde du att lämna oss och saknaden är enorm mycket, du lyssnade när jag behövde prata, du lärde mig mycket i livet, och framför allt så saknar Isabelle sin Morfar så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0