Måndag

Tandvärk kommer och går imellan dagar och nätter men nästa vecka är tandfan ett minne blott.Vi vaknade tidigt i morse av att Theo spydde i sin säng (Igen) tyvärr, för två veckor sen var han hemma från dagis hela veckan för han spydde och var dålig i magen, förra veckan ringde dagis då hade han spytt åter igen och så var det dags igen, Emma var på BVC och Theo tål inte mjölk för ett tag, därför stackarn har kräks.

Idag har jag sökt lite arbeten på ams.se fanns inga av direkt intressanta förutom ett maskinoperatör på Trioplast, men hur mycket är chanserna att man skulle få det?.Inväntar mitt paket från Hong Kong som skulle ta 7 dagar att komma men lämnade HK igår så kan räkna med i slutet av veckan och på fredag ska vi hämta min lilla moped från polisen i Värnamo som dom tog i beslag.

Blev en vända till CIty Cross i Värnamo och stor handlade lite med mina tre älsklingar och nu blir det tv tittande, telefonen ringde i bilen var polisen som sökte mig för en delgivning, dom hade letat efter mig men nu ringde Thomas (mycket trevlig polis faktiskt) och frågade vart jag var, så ska träffa de andra poliserna imorgon och ta min delgivning.

Ha  en underbar kväll vänner och fiender.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0