Tisdagen...

Var iväg och skrotade min lilla Toyota corolla i Gislaved fick en tusenlapp för pärlan, hämtade även en delgivning på polis stationen (Var ett jädrans nöffande).Fick ett samtal på eftermiddagen också från Polisen dom hade min leksamks pistol i beslag? Va? undrade jag hur fan har ni fått den?, Då hade nån anmält mig att jag försökt sälja denna på Smålandsstenars Loppis (Facebook), så polisen hade gått in med hjälp av hyresvärd och hämtat den.Men nu får jag tillbaka den igen får se hur länge jag får behålla den denna gången innan dom tar den igen, dom gjorde sitt jobb men dom som anmäler kan man fråga sig har ni alla hästar i huvudet? skulle ni annonsera ut en riktig pistol på facebook? den mest hårdbevakaste sidan på internet? Halllllåååå några hästar hemma????? öhhhh nobody home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0